GYIK – Gyakori kérdések

Navigálás a témakörök között

  1. Az oldal használata
  2. Termékek köre
  3. Megrendelés folyamata
  4. Fizetési, számlázási információk
  5. Szállítási információk
  6. Visszaküldés, csere

1. Az oldal használata

Mire való a weboldalatok?

A Cserkészbazár egy online, cserkészeknek létrehozott webáruház, ahol különleges dizájnnal ellátott ruházatot, kiegészítőket és sok más terméket vásárolhatsz.

Hogyan tudok rendelést leadni?

A termékkategóriák és termékek közötti navigálás után az adott terméket megnyitva meg tudod adni a rendelési információkat, amely után a terméket a kosaradba teheted. A kosaradban megadhatod a számlázási és szállítási adataidat, kiválaszthatod a fizetési és szállítási módokat, amely után leadhatod a rendelést.

Hibát észleletem a rendelés közben, mit tehetek?

Elnézésed kérjük, ha valami nem működik! Kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat menüpont alatti elérhetőségeken, hamar válaszolni fogunk és mindent megoldunk!

2. Termékek köre

Nem tudom megállapítani, hogy milyen lesz a rendelni kívánt termék, hogyan bizonyosodhatok meg róla, hogy tökéletes számomra?

Tudjuk, hogy az internetes vásárlás nagy hátránya a kézzelfoghatóság hiánya, ezért egyre több cserkészrendezvényen próbálunk meg személyesen is megjelenni. Azonban ezekre a rendezvényekre jóval kisebb készlettel érkezünk, így tanácsoljuk, hogy keress valakit az ismerőseid közül aki rendelt már tőlünk, vagy bízz bennünk, hogy tetszeni fog, amit küldünk!

Jó lesz a méret? Tényleg ilyen a szín?

Minden termékünkhöz alapos mérettáblát csatoltunk, hogy a lehető legjobban megbizonyosodj választásod sikeréről. A honlapon látható képekről színmintát vettünk, összehasonlítottuk a fizikai termékekkel és a lehető legpontosabbra állítottuk be a színeket!

Várható, hogy további termékeket fogtok értékesíteni?

Folyamatosan dolgozunk azon, hogy termékkínálatunkat növeljük, célunk, hogy a lehető legtöbb, cserkészethez szükséges kiegészítőt és felszerelést meg tudd vásárolni nálunk. Amennyiben ötleted van, ne tartsd magadban, keress minket bátran a Kapcsolat menüpont alatt!

3. Megrendelés folyamata

Miért van szükség a személyes adatok megadására?

Csak azokat az adatokat kérjük el tőled, amelyek a számlázáshoz és a veled való kapcsolatfelvételhez szükségesek. Az adatokat bizalmasan, a jogszabályoknak megfelelően kezeljük, további információért olvasd el Adatkezelési tájékoztatónkat.

Mindent összeválogattam, de nincs időm leadni a rendelést, előlről kell kezdenem?

Amennyiben az oldalon van felhasználód, a kosarad tartalma megmarad és a rendelésed leadását bármikor folytathatod.

Mik a rendelés feltételei?

A vásárlás és rendelés feltételeiről az Általános Szerződési Feltételekben olvashatsz. Amennyiben további kérdéseid lennének, keress minket a Kapcsolat menüpont alatt.

4. Fizetési, számlázási információk

Milyen módon fizethetek a termékekért?

A csomagod ellenértékét kiegyenlítheted személyesen, a csomag megérkezésekor és online, bankkártyával. Személyes átvétel esetén rendszerünk csak bankkártyás fizetést enged, amennyiben mindenképpen készpénzben fizetnél, keress minket, megoldjuk! 🙂

Kártyás fizetés? Mi az a Barion, merjem használni?

A Barion Smart Gateway egy teljesen hazai fejlesztésű, bankoktól független bankkártya és e-pénz elfogadására alkalmas fizetőkapu. Használata még kényelmesebb a csupán egy perces regisztrációt követően.

Mivel a bankkártya-számokat egy PCI DSS tanúsítvánnyal ellátott biztonságos rendszer tárolja, elég a regisztrált e-mail cím és jelszó megadása bármilyen eltárolt kártya használatához. A Barion webes felületén riportok, export lehetőség, valamint kiküldött havi számlalevél segítik az üzleti folyamatokat, illetve a hivatalos elszámolást. A tranzakciók valós időben zajlanak, és mobil applikációban is lehet látni a beérkező tételeket.

A banki biztonságot az MNB felügyelete garantálja (MNB engedély: H-EN-I-1064/2013). A bankkártya visszaélések elleni védelmet rugalmasan és igazságosan kezeljük.

Fizetés utánvéttel?

A kártyás fizetésen kívül a futárszolgálatos házhozszállításnál van lehetőséged utólag is fizetni, az aktuális, pontos árakat és utánvételi lehetőségeket megtalálod a pénztár oldalon a rendelés leadásakor.

Kapok számlát? Mikor kapom meg a számlát?

Teljes tevékenységünk tisztán, a magyar jogszabályoknak megfelelően működik, így ennek megfelelően igen, számlát adunk minden vásárlás után. Az ÁFÁ-s számlát a fizetési oldalon megadott adatokra állítjuk ki, és a megrendelt csomaggal együtt kézbesítjük.

Nem a saját nevemre szeretném a számlát, mit tegyek?

A számlázási adatok között a “Cég neve” mezőt kitöltve a számlát automatikusan az ott megadott adatokra állítjuk ki, a felette látható nevet pedig nem vesszük figyelembe. Amennyiben nem szeretnél cégnevet megadni, kérjük hagyd üresen a mezőt! Amennyiben különleges igényeid lennének (pl. számlatartalom), tüntesd fel a megjegyzés rovatban!

5. Szállítási információk

Milyen módon vehetem át a kiszemelt termékeket?

Webáruházként működünk, így a termékeket különböző kiszállítási lehetőségekkel veheted át. Jelenleg Magyarországon két megoldással szállítjuk a csomagokat, a Magyar Posta MPL Futárszolgálatával házhoz visszük a csomagot, de a FoxPost közel 100 átvevőpontján is átveheted azokat. Ezen kívül már személyes átvételt is választhatsz budapesti irodánkba. A külföldi szállításról két kérdéssel lejjebb látsz információkat! 🙂

Mennyibe kerül a házhozszállítás Magyarországra? 

FoxPost csomagautomata online kártyás fizetéssel: 690 forint

Házhozszállítás online kártyás fizetéssel: 1290 forint
Házhozszállítás utánvétes készpénzes fizetéssel: 1590 forint

Külföldre rendelhetek tőletek csomagot?

Igen! Szívesen szállítunk neked külföldre is, Ausztriába, Romániába és Szlovákiába már az oldalunkon keresztül is rendelhetsz! Ehhez csak add meg a pénztár oldalon a kiszállítás helyének az adott országot.

További országokba is szívesen szállítunk, ám a postaköltség országonként eltérő, ezért nem tudjuk felsorolni az árakat. Ha más külföldi országba rendelnél, keress minket bátran a Kapcsolat menüpontban található bármelyik elérhetőségen! 🙂

Késik a csomagom, mit tehetek? 

Először is elnézésedet kérjük! Amennyiben a csomagod késik, már valószínűleg tájékoztattunk erről egy e-mailben. Ha ez nem történt ez meg, lehet, hogy éppen fogalmazzuk ezt, de megköszönjük, ha a Kapcsolat menüpont elérhetőségein jelzed ezt nekünk, hátha nem tudunk róla! Biztosak vagyunk benne, hogy hamarosan nálad lehet a csomagod.

FoxPostal rendelnék, mit kell megadnom szállítási címként? 

Kérjük FoxPost rendelés esetén is add meg a saját címedet, ahová a számlát kéred, mert más esetben nem tudunk számlázni neked! Köszönjük!

6. Visszaküldés, csere

Hibásan kaptam a terméket, mit tehetek? 

Elnézést kérünk a hibáért, amelyet mindenképpen orvosolni fogunk, vagy ha gondolod, a visszaküldés után a termék árát is haladéktalanul visszatérítjük. A termék visszaküldését fogjuk kérni ehhez tőled, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a Kapcsolat menüpontban látható elérhetőségek egyikén!

Nem jó a méret, nem tetszik a szín, szabad cserélnem? 

A hatályos törvények értelmében a terméket – amennyiben azt nem egyedi felirattal vagy kiegészítéssel kérted – 14 napon belül visszaküldheted nekünk. A terméket szívesen cseréljük, de amennyiben gondolod, az érkezés után az árát is haladéktalanul visszatérítjük. A részletek egyeztetése miatt kérlek keress minket a Kapcsolat menüpontban látható elérhetőségeken!

További kérdéseid maradtak?